Sine
Go to home page
# **Refusjonspolicy – Sine.no** **Sist oppdatert: 08.03.2025** Vi i **Johnsen Technology AS** ønsker at du skal være fornøyd med tjenestene vi tilbyr gjennom **Sine.no**. Denne refusjonspolicyen forklarer våre retningslinjer for refusjon og avbestilling. ## **1. Generelle vilkår for refusjon** Vi tilbyr digitale tjenester og abonnementer, og som hovedregel er alle kjøp **endelige og ikke-refunderbare**. Unntak kan gjelde i spesifikke situasjoner beskrevet nedenfor. ## **2. Når kan refusjon innvilges?** Refusjon kan vurderes i følgende tilfeller: - **Tekniske problemer:** Dersom du opplever vedvarende tekniske problemer som hindrer deg i å bruke tjenesten, og vi ikke klarer å løse dem innen rimelig tid. - **Feilaktig belastning:** Dersom du er blitt feilaktig belastet for et abonnement eller en tjeneste. - **Ufrivillig fornyelse:** Hvis du har blitt belastet for en automatisk fornyelse av et abonnement og kontakter oss innen **3 dager** etter belastningen. ## **3. Når gis det ikke refusjon?** Vi tilbyr ikke refusjon i følgende tilfeller: - Hvis du **ikke lenger ønsker å bruke tjenesten** etter kjøp. - Hvis du har **brukt tjenesten** i den perioden du ber om refusjon for. - Hvis du har **brutt våre vilkår for tjenester**. - Hvis du ikke har avbestilt abonnementet før fornyelsesdatoen. ## **4. Avbestilling av abonnement** - Du kan når som helst si opp abonnementet ditt via kontoinnstillingene på Sine.no. - Oppsigelsen trer i kraft ved neste faktureringsperiode, og du beholder tilgang frem til slutten av den gjeldende perioden. ## **5. Hvordan be om refusjon?** Dersom du mener du har krav på refusjon, kontakt oss på **hei@sine.no** med følgende informasjon: - Fullt navn og e-postadresse knyttet til kontoen. - Dato for kjøp eller belastning. - Beskrivelse av problemet og årsaken til forespørselen. Vi behandler forespørsler innen **7 virkedager**, og refusjon (dersom innvilget) vil bli tilbakeført til den opprinnelige betalingsmåten innen **10 virkedager**. ## **6. Endringer i refusjonspolicy** Vi forbeholder oss retten til å oppdatere denne refusjonspolicyen. Endringer publiseres på vår nettside, og fortsatt bruk av tjenesten etter endringer regnes som aksept av de oppdaterte vilkårene. ## **7. Kontaktinformasjon** For spørsmål om refusjon eller avbestilling, kontakt oss: **Johnsen Technology AS** E-post: **hei@sine.no** Adresse: **Kongsgård alle 61**